Ładuję dane.
Może to potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, prosimy o cierpliwość
Może to potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, prosimy o cierpliwość
Znajdź akcesoria do swojego telefonu
Jeśli na liście nie ma Twojego telefonu, wyślij zapytanie korzystając z poniższego formularza:
Specjalista ds. obsługi klienta
Wymagania:
- Biegła obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie codziennego użytkowania
- Odporność na stres oraz samodzielność
- Komunikatywność i odpowiedzialność
- Zaangażowanie i dokładność
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień Klientów detalicznych
- Bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
- Wykonywanie bieżącej pracy administracyjnej
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie relacji z Klientami firmy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- Dodatkową premie / podwyżki uzależnioną od zaangażowania i stażu pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pełne przeszkolenie od podstaw z zakresu obowiązków oraz standardów firmy
- 8-godzinny / 5-dniowy tydzień pracy od 8.00 do 16.00 / pn-pt
- Klimatyzowane biuro
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij nam swoje CV na adres biuro@case.pl. W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.Aplikuj na to stanowisko