Ładuję dane.
Może to potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, prosimy o cierpliwość

Znajdź akcesoria do swojego telefonu

Specjalista ds. obsługi klienta

Niebylec 1 wakat 1.09.2019 UP: ---------- Aplikuj na to stanowisko Wróć do wszystkich ofert

Wymagania:

  • Biegła obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Odporność na stres oraz samodzielność
  • Komunikatywność i odpowiedzialność
  • Zaangażowanie i dokładność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i realizowanie zamówień Klientów detalicznych
  • Bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Wykonywanie bieżącej pracy administracyjnej
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie relacji z Klientami firmy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Dodatkową premie / podwyżki uzależnioną od zaangażowania i stażu pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pełne przeszkolenie od podstaw z zakresu obowiązków oraz standardów firmy
  • 8-godzinny / 5-dniowy tydzień pracy od 8.00 do 16.00 / pn-pt
  • Klimatyzowane biuro

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij nam swoje CV na adres biuro@case.pl. W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
Aplikuj na to stanowisko
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel